Service: 24 uur per dag 7 dagen per week

 

Easy online publishing

De online helpdesk voor 24/7 ondersteuning

Gebruikersvragen

Onze klanten kunnen 24 uur per dag gebruik maken van een online kennisbank. Deze kennisbank omvat relevante documenten en de antwoorden op vele gebruikersvragen.

Technisch support

Technisch support kan 24 uur per dag per mail aangevraagd worden. Ons online ticketsysteem zorgt dat de vraag snel bij de juiste persoon terecht komt. Dat wil zeggen dat de vragen van onze klanten snel en adequaat worden beantwoord. Klanten kunnen op ieder gewenst moment zien wat de voortgang van uw melding is.

Storingen / calamiteiten

Het server park van ServiceSites draait zeer stabiel en heeft een zeer hoge 'uptime'. Wij monitoren de prestaties van de servers volcontinu. Problemen in de bereikbaarheid worden binnen enkele minuten automatisch gemeld bij gekwalificeerd personeel.

Service op maat

Omdat iedere klant anders is, leggen we onze afspraken vast in een Service Level Agreement (SLA). Zo weet u altijd wat u van ons mag verwachten.